piątek, 14 sierpnia 2009

Serce anioła dla przyjaciela.. oraz wyróżnienie.

"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać."

Jakiś czas temu, wspominałam Wam, jak to siedziałam pół dnia w oczekiwaniu na kuriera.. aby zająć ręce, pomyślałam, że przygotuję małą niespodziankę dla Agnieszki - wkrótce lecę do Polski na kilka dni, a co się z tym wiąże, będę mogła znów spotkać się z moim dobrym przyjacielem...

Niestety nie mam wprawy w szyciu, ale chęci jak najbardziej :)

Agnieszka kocha anioły - podobnie jak ja.. zresztą myślę, że sama jest pięknym aniołem!

Anioł, którego uszyłam, prawdopodobnie nie jest najpiękniejszy, ale szczerym sercem obdarzony...



A wczoraj - ja zostałam obdarzona przemiłą niespodzianką!

To serce i mnie dotknęło - za co Marzeno - bardzo dziękuję!!!
Będzie mi ogromnie miło, jeśli owo wyróżnienie przyjmie ode mnie:
Nettika
An-na
Ita
Somka

oraz wszystkie blogi, które darzę szczególną serdecznością, zaglądając do Was przy dobrej kawie :)


"Czasami wydaje nam się, że mieszka w nas dwóch różnych ludzi. Jeden, który wszystko doskonale czyni i tego człowieka prezentujemy światu. Jest też i ten drugi, którego się wstydzimy, i tego ukrywamy. W każdym człowieku istnieje coś takiego jak wewnętrzny dysonans i niespójność. Każdy chciałby być dobry, a jedynie dokonuje czynów, których sam często nie rozumie.
Dlaczego tak jest? Dlatego, że człowiek nie jest Bogiem, nie jest też aniołem, ani jakąś nadistotą, a jedynie małym pielgrzymem w długiej, dalekiej drodze swojego życia. Własne słabości czynią go wyrozumiałym i łagodnym w stosunku do innych. Ktoś, kto jest bezkrytyczny wobec samego siebie, będzie twardy i niezdolny wczuć się w innych. Nie będzie umiał nikogo pocieszyć, dodać odwagi i wybaczyć. Szczęście i przyjaźń tkwią tam, gdzie ludzie są wrażliwi, łagodni i delikatni w słowach, i wzajemnych kontaktach."
— Phil Bosmans
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie wraz z promieniem słońca w sercu!

7 komentarzy:

  1. Aniu , bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i każde Twoje słowo a ten anioł piękny , naturalny z serca powstały ... Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie ,przemiły gest z Twojej strony.
    Anioły nie muszą byś idealne ,ważne ,że są! Twój jest urokliwy ,taki swojski.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo dziękuję za wyróżnienie, Aniu. Sprawiło mi dużą przyjemność:)

    A anioł dla przyjaciółki - ważna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, a anioł ... moim skromnym zdaniem ... jest boski !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nettiko, Ito, Anno - cała przyjemność po mojej stronie :)
    Kasandro - dziękuję Ci i również Tobie gratuluję :)

    Dziękuję Wam za miłe swłowa dotyczące anioła - podobnie jak ja, uśmiecha się do Was! Mam nadzieję, że Agnieszka go polubi :)

    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.. choć, niestety deszczowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny aniol, wielkie serce...
    Sliczny blog
    Pozdrawiam
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Magdaleno!!
    Dziękuję za odwiedziny!!
    Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin