niedziela, 16 sierpnia 2009

Anioły w drodze do realizacji marzeń..



Każdy z nas ma marzenia, te małe i te duże..
Ja marzeniami żyję odkąd tylko pamiętam.. i pamiętam też, jak to będąc małą dziewczynką moja mama czasem mówiła mi, że dobrze, iż za marzenia nie karzą - prawdopodobnie spędziłabym w więzieniu dożywocie...
Pomimo upływu lat w tej sferze nic się nie zmieniło. Nadal jestem niepoprawną marzycielką i bez względu na przybywające mi lata, nadal poddaję się marzeniom jak mała dziewczynka z nadzieją, iż pewnego dnia staną się rzeczywistością..
Pewien mój znajomy - nieznajomy - napisał mi kiedyś:

"Najpiękniejsze jest to, czego nie ma
Na co czekasz i tęsknisz od lat.
Najpiękniejsze są nasze marzenia,
Kolorowych bajek świat.
Gdy doczekasz marzeń spełnienia
I nie będą tak piękne jak we śnie,
Najpiękniejsze jest to, czego nie ma,
Co dopiero ma spelnić się."

Marzenia rzeczywiście są piękne, kiedy ciągle jeszcze są nieosiągalne - pełne tajemnic i mistyki..
Ja jednak pragnę aby się spełniały - aby wiodły mnie przez życie ze zdwojoną siłą, w chwili, kiedy odkrywam, iż stają się rzeczywistością..
Tęsknię za tymi, na które muszę czekać bardzo długo, jednak wiem, że czasem marzeniom musimy pomóc.. otworzyć nasze serce i umysł aby wszechświat miał szansę dopomóc nam w realizacji, choćby tych najmniej z realnych marzeń..
Niejednokrotnie sama boję się walczyć o ich spełnienie, jednak czasem przychodzi czas, kiedy i to mija.. a wówczas pozostaje już tylko poczucie szczęśliwości..
Odkrywając przed Wami skrawki mojego cynamonowego świata - dzielę się tym co mnie zachwyca, zauracza, dotyka mojej duszy niespodzianie, tak po prostu każdego dnia - bez względu na deszcz czy słońce..
Dzielę się również skrawkami mych marzeń.. w mniejszy lub większy sposób.. wysyłam nieśmiało w nieznaną czaso-przestrzeń myśli, utkane na wietrze... spowite zachodem słońca i kroplą rosy..
Jednym z tych marzeń, od wielu już lat jest Afryka - w szeroko i dogłębnie pojętym znaczeniu tego słowa..
Pragnę zdobyć Kilimandżaro, aby złożyć hołd swoim wysiłkiem tym wszystkim, którzy zamieszkują ten piękny ale i zatrważający kontynent.. ale zapewne również, aby zaspokoić swoje własne poczucie iż jestem w stanie pokonać swoje słabości, iż jestem w stanie dotrzeć tam gdzie sięgają moje marzenia..
Pragnę zobaczyć żyrafy i słonie żyjące na wolności w ich naturalnym środowisku...
Pragnę poczuć żar słońca, który wypala Afrykańską ziemię..
Ostatecznie pragnę współuczestniczyć, choćby przez krótki czas w życiu ludzi tego niezwykłego lądu.. obcować z nimi i dzielić się cząstką mojego jestestwa..
Moje afrykańskie marzenie 10 lat temu było o krok od spełnienia.. z banalnego powodu nie wyjechałam wówczas na roczny wyjazd wolontariacki, być może pomimo wszystko nie był to odpowiedni czas.. czasem jednak zastanawiam się kiedy nadchodzi odpowiednia chcwila na realizację własnych marzeń??
Czy każde marzenie ma prawo być zrealizowane??
Postanowiłam wypiekać anioły dla Afryki.. to mój mały plan.. ale to dopiero zaczątek w jego realizacji..
Dziś w nocy zbudziłam się, a nie mogąc zasnąć - zajrzałam co słychać w wirtualnym świecie.. odwiedziłam również Kasandrę - jak się okazało - tysiące pytań drzemie i w jej głowie..
Nastroiłaś mnie myślicielsko Kasandro - i myśleć przestać o tym nie mogę..
Moje nowe anioły, jeszcze ciepłe od żaru buchającego z piekarnika...





Odwagi - w realizacji marzeń Tobie Kasandro i nam wszystkim życzę!!!



5 komentarzy:

  1. Piękne anioły i słowa.Ja jak najbardziej życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu , jesteś niesamowitą osobą , subtelną , wrażliwą a jednocześnie odważną i otwartą na świat , swym bogactwem wewnętrznym mogłabyś obdarzyć wiele osób i jestem pewna , że swe marzenia zrealizujesz w odpowiednim momencie .. naprawdę wierzę w to , że wszystko ma swoje miejsce i czas . A Twoje anioły są tak piękne jak Ty . Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko ujęłaś... Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w realizacji marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  4. I Tobie Aniu życzę spełnienia marzeń !!!
    Piękny post, wzruszyłam się ....

    Wiersz ... jeden z piękniejszych jakie czytałam, a anioły są ... słów mi po prostu brak.

    Ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. ...Otrzymałam od Was tyle pięknych słów - dziekuję!!
    Tyle serdeczności - Marzeno, Nettiko, Doroto, Kasandro - piszę dopiero dziś, niestety nie mogłam wcześniej - wzruszyłam sie naprawdę bardzo i cieszę się, że anioły Wam się spodobały.. czeka mnie długie wypiekanie - ale mam nadzieję, że marzenie moje uda mi się zrealizować :)

    Nettiko - czarodziejko słów - tyle dobroci mi przesyłasz!! Dziękuję Ci bardzo!!

    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin