niedziela, 9 stycznia 2011

Magic moments..



"Life is not measured
by the breath we take, but
by the moments that
take our breaths away!"



Biały śnieg oprószył świat po raz kolejny. Szary i przygnębiający Edinburgh, ponownie emanuje pięknem i magią!
Po wyjątkowo aktywnym tygodniu, przepełnionym po brzegi spotkaniami, pracą, collegem -  sobota okazała się cudownym dniem, wolnym od jakichkolwiek zobowiązań.. Był to dzień, w którym nie mogło zabraknąć teraputycznego spaceru.
Podążając wzdłuż linii drzew pokrytych śnieżną czapą, dotarłam do opuszczonego o tej porze roku pola golfowego. Magiczne miejsce - magia towarzyszy mi jak wierny przyjaciel.. podąża za mną niczym mój własny cień..
Tylko ja i połacie śniegu, niczym biały kobierzec w przedsionku raju.. oraz Anna Jantar ze słowami.. to co mam, to serce,które potrafi jeszcze żyć.. lecz serce to, zapragnęło długiej włóczęgi.. po bezludnych bezdrożach, pod spalonym słońcem niebem.. pomiędzy realnością a fikcją.. pomiędzy światłem zachodzącego słońca, a blaskiem rozproszonych na niebie gwiazd..







Moja wędrówka powiodła mnie ku zaśnieżonym pagórkom, które wraz z puchatymi owieczkami, przenoszą mnie w krainę oddaloną od zagmatwanej codzienności.. 

















Tonące w zachodzącym słońcu Cramond, rozbudziło jeszcze mocniej moje tęsknoty..


..czas pomyśleć o podróży w nieznane, aby wylądować tam gdzie słońce pali twarz, a wiatr rozsypuje kosmyki włosów..


Kiedy zmrok otulił ramionami zasypiający świat, ja kierując swe kroki ku naszej przystani, wsłuchana w skrzypiący śnieg pod nogami, ciche fale uderzające o kamienisty brzeg.. przyglądałam się iskrzącym w oddali światełkom, poddając się ostatnim chwilom tego dnia pełnego magii...


Spokojnej nocy Wam życzę  oraz pięknego tygodnia!!


..a Sting, niechaj unosi Was w krainę zimowych czarów..
 

16 komentarzy:

  1. Przepięknie i niezwykle klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, faktycznie, aż zieje od nich magią

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne zdjęcia, dzięki którym przenosisz nas do innego świata

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te owieczki i fajne na nich runo, oj, fajne;)Zdjęcia jak zwykle magiczne:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh na jaki uroczy spacer mnie dzisiaj zaprosilas...dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE zdjęcia jak zawsze Aniu.
    Tobie również składam najserdeczniejsze życzenia
    noworoczne - aby nogi poniosły zawsze w dobrym kierunku- w stronę Słońca.
    Wszystkiego Naj ...
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale taka szara ta zima u Ciebie nie jest jak u nas! Przepiekne zdjecia!
    I ta Anielica na zdjeciu od razu weselej sie robi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać, nic ująć magic, just magic;-) u Ciebie czuje się jak w bajce;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie a u nas zima taka szara ... Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA , MAGIA CHWILI I UROK ZIMOWEGO PUCHU I STING KTÓRY TĘ MAGIE PODSYCA ... JEST CUDNIE :) POZDRAWIAM W TYM NOWYM JUŻ ROKU

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiecham się od samego rana! Szybciutko odczytałam Wasze słowa przed collegem, po powrocie, kończąc po fizjoterapii - dziękuję Wam i cieszy mnie ogromnie, że z przyjemnością odbyłyście ze mną ten wirtualny spacer! :)
    Niestety śnieg tak nagle jak się pojawił, tak szybko dziś zniknął - znów jest ponuro i szaro, ale cieszę się, że miałam wolną sobotę, dzięki czemu, w najpiękniejszy dzień od dawna -mogłam odbyć ten magiczny spacer :)

    Dziekuję, że piszecie - to niezmiernie miłe!!
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ten spacer ma tyle magii w sobie, ze aż serce drży ze wzruszenia i chciałoby się tam być.. cudowne światło miałaś.. to słońce nisko nad ziemią.. pora długich cieni..jak nazywam taki czas..najlepszy czas na robienie zdjęć.. cudowny spacer Aniu..dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  13. thank you for this wonderful trip!
    I really loved it was magic!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo doskonała sceneria!
    Ma spokojną atmosferę.

    Greetings.

    Saga w Japonii.

    RUMA

    http://p.tl/rOZx

    OdpowiedzUsuń
  15. Te stare kamienne budynki, to jest klimat ... :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin