piątek, 1 maja 2009

Nice surprise...


Niespodzianki bywają miłym elementem naszego życia - dwa dni temu, zapukał do mych drzwi listonosz z utrapioną miną - w ręku trzymał przesyłkę, jednak nie potrafił wypowiedzieć mojego nazwiska : ) na kopercie, bowiem widniało moje panieńskie nazwisko, które zdecydowanie jest zbyt trudne dla większości osób do wypowiedzenia.. nie był to, oczywiście wielki problem - ja potwierdziłam, iż nazwisko zgadza się, po czym pan wręczył mi przesyłkę.
Zastanawiałam się przez chwilkę, któż mógłby przesłać mi cokolwiek (zwłaszcza, iż wszyscy moi znajomi raczej używają mojego nowego nazwiska - zaledwie od 3 lat!). Okazało się, że moja dobra znajoma z Polski, wysłała mi mały upominek, który wykonała własnoręcznie, na nasze nowe mieszkanie!
Jest to mała skrzyneczka na herbatę - kiedy ją zobaczyłam, poczułam miłe ciepełko w okolicy serca : ) naprawdę była to dla mnie bardzo miła niespodzianka! Judytka co prawda wspominała mi, podczas naszego spotkania w Polsce, iż chciałaby coś dla mnie zrobić, ale zważywszy na fakt, iż zazwyczaj absorbuje nas tysiące rzeczy, nie sądziłam, iż nastąpi to tak szybko!
Skrzyneczka jest śliczna - a ponieważ otrzymałam ją, tuż po sesji fotograficznej, której efekty już widzieliście - postanowiłam, że obfotografuję to małe cudeńko również!







Miłego dnia, pełnego cudownych aromatów... oraz chwil niezapomnianych przy smakowitej herbatce wraz z najbliższymi - wszystkim życzę!!

2 komentarze:

  1. Herbaciarka śliczna,a koleżanka musi byc przesympatyczna:)
    serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście - bardzo sympatyczna! Przekochana osóbka : )
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin