piątek, 15 maja 2009

Memories...


Pamiętasz wszystko... wiem, że pamiętasz
na wieczność całą...
Ja też pamiętam!
A tak się boję, że czas nastanie
kiedy zapomnę...

— Icchak Kacenelson



Śpieszmy się

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy
tylko co nieważne jak krowa się wlecze
najważniejsze tak prędkie że nagle się staje
potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
kiedy myślimy o kimś zostając bez niego

Nie bądź pewny że czas masz bo pewność niepewna
zabiera nam wrażliwość tak jak każde szczęście
przychodzi jednocześnie jak patos i humor
jak dwie namiętności wciąż słabsze od jednej
tak szybko stąd odchodzą jak drozd milkną w lipcu
jak dźwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon
żeby widzieć naprawdę zamykają oczy
chociaż większym ryzykiem rodzić się niż umrzeć
kochamy wciąż za mało i stale za późno

Nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze
a będziesz tak jak delfin łagodny i mocny

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
i ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą
i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą

- ks. Jan Twardowski

Dzień, jak każdy inny, jeśli pominąć fakt, iż słońce znów ukryło się gdzieś w oddali a na niebie rozpościerają się kłębiące chmury, przesycone szarością..

W moją codzienność jednak, wkroczyła nutka smutku.. tęsknoty za bliskimi.. za osobami, które stały się bardzo bliskie memu sercu, a które odeszły!

Przed chwilką otrzymałam list - a w nim zdjęcie, uśmiechniętej, pogodnej Cathy..

Cathy, była moją pacjentką, która w szczególny sposób zagościła w moim sercu! Była drobną osóbką, która bez względu na dolegliwości, na stan Jej zdrowia - zawsze witała mnie z serdecznym uśmiechem! Zawsze powtarzała mi, że jestem jej przyjacielem, a kiedy smutki, kłębiące się w mej duszy, wykraczały poza jej granice - Ona przywoływała na nowo uśmiech na mojej twarzy..

Niestety, kiedy złamałam nogę - stan Jej zdrowia bardzo się pogorszył. Cathy odeszła jak wiele bliskich mi osób..

...Teraz spogląda na mnie z pogodnym uśmiechem, zupełnie jakby chciała powiedzieć - "You are my wee pal"

Dla Cathy i wszystkich moich przyjaciół, którzy odeszli - piękne tulipany, pełne słońca i miłości!!



2 komentarze:

  1. niewiem co my teraz zrobimy 3/4 rządu polskiego
    nie żyje

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszne to wszystko.. jakże smutne i trudne.. aż trudno cokolwiek powiedzieć..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin