wtorek, 20 października 2009

Upominkowy drobiazg..

Morskie klimaty napawają mnie niezmiennie pozytywną energią :)

Ostatnimi czasy, wolnej przestrzeni czasowej mam nie za wiele i przyznam szczerze, iż tęskno mi za chwilami, kiedy beztrosko mogłam siedzieć na kanapie czytając książkę.. lub tworzyć choćby odrobinę..


Dwa dni temu, zostałam zaproszona do mojej znajomej, a ponieważ pragnęłam podarować jej choćby maleńki upominek - upiekłam ciasto czekoladowe, a butelkę wina, udekorowałam maleńkim drobiazgiem :)

Nic skomplikowanego, jednocześnie nadające urokliwy akcent temu, jakże powszechnemu upominkowi.. Wino w ten sposób przybiera osobistego wyrazu... może nawet smakuje lepiej ;)



...Odrobina sznurka, muszle nazbierane podczas morskich spacerów, gałązka bluszczu, lawenda.. odrobina rafii.. i gotowe :)





Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i pięknych snów Wam życzę!!!



Kochani - pamiętacie o Grzesiu?!







8 komentarzy:

  1. Takie drobne upominki z akcentem własnym są najpiekniejsze :)A zdjecia jak zwykle mnie urzekły ..o Grzesiu nie mozna zapomnieć , pominąć ... Pozdrawiam cieplutko z deszczem niestety w tle ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic skomplikowanego :)...odrobina sznurka, muszle nazbierane... i szczere chęci -najcenniejsze prezenty.
    O Grzesiu pamiętam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja Was bardzo serdecznie pozdrawiam.. i w imieniu Grzesia - dziękuję!

    Uściski ślę dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulka taki prezent dostać to ... no nawet słów mi brakuje ....

    Aniu czyja mogę Cię prosić o adres na mojego maila, wiesz chciałam zakładeczkę choinkową wysłać, taki drobiażdżek jeśli pozwolisz ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ciepło w ten deszczowy dzień.To prawdziwe szczęście mieć taką przyjaciółkę jak TY:-) Takie upominki od serca są najpiękniejsze...Wyczarowałaś prawdziwe cudeńko! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najcieplej przyjmuje sie tą osobistą część prezentu wymagajaca odrobinę wkładu pracy ręcznej! Jak miło to się komponuje ze smakiem i aromatem wina! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie drobiazgi "od siebie" są ...bezcenne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam kochani - zawsze kiedy mam możliwość zrobienia jakiegoś drobiazgu dla znajomych, sprawia mi to niemniejszą przyjemność od tej, kiedy sama coś otrzymuję :) .. a jeszcze tyle miłych słów z Waszej strony - dziękuję!

    Kasandro - naprawdę??!! Baaaaaaaaaardzo Ci dziękuję!!! Jesteś przekochana!!

    Pozdrawiam Was ciepło.. choć za oknem od kilku dni niestety pochmurnie :(

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin