środa, 16 grudnia 2009

Wyróżnienia...

Zbliżają się święta a wraz z nimi czas niespodzianek, którymi dziś chciałabym Was obdarzyć :)
Przez ostatnie dwa tygodnie ekstremalnie brakowało mi czasu na chwile spokojnego zatrzymania - a ponieważ zostałam obdarzona przez Was przesympatycznymi darami jakimi są Wasze wyróżnienia - każdego dnia zbierałam się aby przekazać je dalej... i nic, tylko sił mi na to brakowało :(


Dziś odzyskawszy siły witalne, postanowiłam nadrobić choćby w małym stopniu moje zaległości...

Od
Agi, która zatrzymuje bajeczne, niepowtarzalne chwile w swoim mistrzowskim kadrze - otrzymałam wyróżnienie Best Blog Award, które z ogromną przyjemnością przekazuję....

-
Magdalenie z Color Sepia

-
Magodzie z Chaty Magoda

-
Asi z Green Canoe

-
Elisse z Utkane z marzeń

-
Alicji z Arte Ego

-
Kasandrze z Mój Dom - Moja Ostoja

-
Jolannie z Między ziemią a niebem





Kolejną niespodziankę otrzymałam od Apuni, do której trafiłam dzięki wyróżnieniu, jakim mnie obdarzyła - a która zafascynowała mnie swoją kreatywnością i bardzo interesującą twórczością!

Ten kolejny prezent, przekazuję:

- Adze z AGAW. Blog

- Nettice z Nostalgią w tle

- Icie z Jagodowego zagajnika

- Szkatułce z Wyobraźnią

- llooce z Marzę, więc jestem




..Różaną niespodzianką obdarowała mnie Szkatułka z Wyobraźnią - moja podróżnicza pokrewna dusza - tworząca piękne małe cudeńka...

-
Bloga Niedzielnego
-
Anny M. z Image
-
Anny z FotoŚwiat
-
Matyldy z Sekretnika Matyldy
-
Labarnerie z Mojego Wygnanka
-
Jadze z Domu u Jagi





Od
Basi, którą również poznałam dzięki otrzymanemu wyróżnieniu, a która tworzy piękne hafciane piękności...


-
Mili z Domilkowego domku
- Kropelce z Miejsca dla Kropelki
- Apuni
- Alizee z Domu Alizee
-
Kamili z Floralnych przeobrażeń
- Penelopy z Atelier Penelopy

Dziewczyny - baaaaardzoooooo dziękuję Wam za Wasze uznanie - jest mi przeogromnie miło, a każde serdeczne słowo przesyłane w moją stronę - rozgrzewa moje serce!!!



...Dzisiejszego ranka, spadł piękny srebrzysty śnieg - prawdziwa zawieja... niestety rozgrzana ziemia, w mgnieniu oka roztapiała białe płatki opadającego z nieba puchu..
W przypływie tęsknoty za śnieżnym pejzażem... piękna pieśń wigilijna dla Was moi drodzy goście!!!!

;

Dziękuję raz jeszcze i życzę Wam pięknego dnia!!!


21 komentarzy:

  1. Niezwykle miła niespodzianka :) Dziękuję, bardzo się cieszę :))) Gratuluję również pozostałym wyróżnionym i Tobie wspaniałego i ciekawego bloga , uwielbiam tu zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!! :)
    ps. ja do Ciebie również!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu,
    Dziękuję Ci bardzo za miła niespodziankę.
    Twój blog dokładam do mojej listy.
    Stronę z fotografiami z podróży posmakuję, gdy tylko znajdę wolną chwilę - już nie mogę się doczekać - ale chcę to obejrzeć w spokoju...
    Pozdrawiam Cię ciepło z ośnieżonej dziś Warszawy -
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Anulko ... po stokroć dziękuję ...
    znaleźć się w takim gronie to dla mnie wielki zaszczyt ...

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu :)
    Jakże ja się cieszę, że tu trafiłam :)
    Co za miejsce! Słowa, zdjęcia, inspiracje, moje serce odnajduje tu to, czego tylko moja dusza zapragnie :)
    Będę częstym gościem.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Aniu,
    Nawet nie wyobrażasz sobie jaką wielką i cenną dla mnie nagrodą zostałam przez Ciebie wyróżniona. Strasznie się wzruszyłam...ja w gronie VIP-ów - przeogromna radość !
    Przytulam do serca.
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu , gratuluję wyróżnień ..tworzysz niezwykłe miejsce sercem , słowem i obrazem harmonijne , piękne ..Dziękuję i Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Aniu !Dziękuję ślicznie:-)Ogromnie mi milutko...To dla mnie wielki zaszczyt :-)Wiesz,że uwielbiam odwiedzać Twoją stronę bo tyle tu pozytywnych energii!Dlatego tym bardziej moje serce się raduje. Przesyłam moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, bardzo , bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!
    Oczywiście trafiłam tu przez przypadek - najpierw oglądając Twoj profil :) I jak w tym profilu ujrzałam, że jedną z Twoich ulubionych książek jest "Touching the void" to już wiedziałam, że nie pierwszy raz do Ciebie zaglądam :)
    Pozdrawiam ciepło-zimowo :)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje serdecznie za wyroznienie ,bardzo mi milo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ..z przyjemnością powtórzę Aniu, że Twoje niezwykłe zdolności dzielenia się dobrem,Twoje ciepło i wrażliwości w połączeniu z subtelnością urzekła mnie i zafascnowala od pierwszego momentu kiedy zajrzałam do Ciebie..;D
    ..jesteś wyjątkową,wspaniałą Istotą Aniu i cieszę się,że trafiłam do Ciebie(z linku Nettiki).. :)
    ..Twoja prześliczna Niespodzianka sprawiła mi przeogromną radość i bardzo się wzruszyłam - dziękuję tym bardziej,że ubóstwiam Kwiaty a w szczególności Róże! :*
    ..pozdrawiam niezwylke goraco i składam Najserdeczniejsze życzenia
    - : http://niespodzianka.info/hbl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci Kochana z całego serca! Uściski gorące i życzenia pięknych rodzinnych świąt Ci ślę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anulko!
    bardzo,bardzo ale to bardzo dziekuje ci za wyroznienie...wiecznie mi sie zapomina wkleic i przekazac dalej ale obiecuje ze tym razem to zrobie.
    Buziakuje...i jakby cokolwiek to pisz, wiesz gdzie mnie znalezc.
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyróżnienia, które otrzymałaś są w pełni zasłużone. Gratuluję Ci i ...dziękuję, że wyróżniłaś i mnie :) To dla mnie zaszczyt i niezmierna radość.
    ...a Preisnera kolęd słucham od tygodnia na okrągło :))
    Pozdrowiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja, raz jeszcze :)
    Aniu z zapartym tchem "przerobiłam" Twojego całego bloga. Przeczytałam niemal "od deski do deski". Pięknie piszesz, robisz przecudowne zdjęcia, słuchasz wspaniałej muzyki. Jednym słowem jesteś niesamowicie ciepłą osóbką, do której zawsze chętnie przyjdę, by porozmawiać pijąc czekoladę na ostro :)
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wyroznien, naprawde nalezaly Ci sie te wyroznienia...
    Takie piekny blog tworzysz, ze to wielka przyjemnosc tu do Ciebie od czasu do czasu zajrzec :)
    Ja dziekuje bardzo serdecznie, ze mnie wyroznilas!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wyróznień i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Was serdecznie!
    Kiedy pisałam tego posta, nie spodziewałam się, że wróci do mnie tyle ciepła i dobrych słów!! Naprawdę, czytam już chyba 3 raz wasze słowa i za każdym razem wzruszam się tak bardzo! Pomyślałam sobie, jak wiele pozytywnej energii może zrodzić się choćby z tak prostych niematerialnych gestów - jak pisała Nettika łączy nas wirualna więź, która muszę przyznać, iż bardzo przez te 10 miesięcy związała mnie z Wami! Nie spodziewałam się, że będę tak bardzo intensywnie uczestniczyć w tym świecie (hmm.. może ostatnimi czasy już nie tak bardzo - niestety kiedy chodzi się do pracy, na wiele rzeczy zaczyna brakować czasu..), mimo to jest to nadal cząstka świata, który bardzo stał mi się bliski i lubię zarówno dzielić się z Wami, choćby cząstką moich myśli, postrzegania rzeczywistości, którą można zatrzymać w kadrze... posłuchać muzyki, która zatrzyma nas na moment i pozwoli podumać, tudzież radośniej spojrzeć na otaczającą nas rzeczywistość.. jak i oczywiście odwiedzać Was - czerpać pozytywne inspiracje i energię od Was!!

    Wzruszyło mnie, kiedy czytałam Twoje słowa Alexo, iż przeczytałaś mojego bloga niemalże od deski do deski!! Jest mi niezmiernie miło!!

    Witam Ciebie, Zuzię i Alicję jak i każdą z Was moje drogie blogowe koleżanki - cieszę się, iż przekazując Wam te sympatyczne wyróżnienia, mogłam sprawić i Wam odrobinę radości!! :)

    Mam nadzieję, że spotkamy się tutaj jeszcze przed świętami, jednak chciałabym już dziś życzyć Wam pięknego przeświątecznego czasu.. radości!!!

    Pozdrawiam Was gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i wcale się nie dziwię, że ich tyle otrzymałaś. Gratuluję! Sama tu często zaglądam ponieważ bardzo tu przyjemnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje Ci bardzo za to mile wyroznienie!Bardzo sie ciesze i jest mi niezmiernie milo!
    Wybacz ze dopiero teraz ale mam ogromne zaleglosci w blogach...
    Pozdrawiam cieplo i zycze pieknych Swiat!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin